auto-epc.org
Presentation - Printable Version

+- auto-epc.org (https://www.auto-epc.org)
+-- Forum: Forum Rules (https://www.auto-epc.org/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Introduce Yourself (https://www.auto-epc.org/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Presentation (/showthread.php?tid=8847)



Presentation - yaya74 - 08-10-2017

Bonjour,
je viens de France.
j'ai une BMW Serie 5 E60 de 2009.
bonne journée
A bientot
SmileSmileSmileSmileSmile


RE: Presentation - tiger1984 - 08-10-2017

(08-10-2017, 01:45 AM)yaya74 Wrote: Bonjour,
je viens de France.
j'ai une BMW Serie 5 E60 de 2009.
bonne journée
A bientot
SmileSmileSmileSmileSmile

Welcome to our forum!

Please read forum rules
http://auto-epc.org/showthread.php?tid=13&pid=13#pid13

The only language spoken/written on this forum is English.